060509

Sitter pa skolan och har trakigt. Finns inte mycket att gora nar man ar TA at MRs. Cotton. Sa jag sitter i datasalen men skolan har ju sparrat de flesta sidor sa det finns inte mycket som man kan gora. Men bra iallafall att de inte har sparrat mina svenska sidor. :D
Idag i viktklassen sa spelade vi basket. Blaaaaa!!! Hatar basket, mest kasnke for att jag ar sa otroligt dalig pa det. Men jag gjorde typ 3, trepoangare idag.
Igar kl typ halv 9 undrade Susan om jag ville aka och titta pa smycken pa Von Maur till prom. Visst sa jag. (Affarerna har ar ju oppen till 9 varje dag). Men vilken pina det var. Det fanns ju bara karring stilar och Susan fragade om jag gillade varenda orhange och jag sa nej varje gang.  Det ar nagot utav de varsta jag vet. Nar nagon forsoker tvinga pa en saker.  Om jag ser nagot snyggt sa sager jag till. OK?  Och expediterna har i USA. Vart ska jag borja?  Man kommer in tva seg innanfor dorren och en person kommer fram till en.
-Hi, how are you?
-Good!  How are you?, svarar jag
Men det hor dom inte utan dom har redan sprungit ivag for att stora nagra andra kunder. Eller sa ar det tvart om. Dom kommer fram och fragarom dom kan hjalpa till med nagot.
-Nej, jag tittar bara runt lite, tack.
Men sedan efter ca 3 minuter sa kommer dom igen. Lamna mig ifred. Jag tanker inte kopa saker som du lagger fram till mig som du vill att jag ska kopa. Om jag ser nagot sa koper jag det.

Jag hittade inget pa Von Maur. Susan letade efter orhangen till mig och jaga r inte saker om jag vill ha orhangen till prom. Jag skulle tycka att det var cool med en oversized ring eller ett fett armband. Men det fick hon inte in i sin hjarna utan fortsatte leta efter orhangen. Aven fast jag sa det. Och orhangena hon visade mig som hon tyckte om var.... hum.... Tank er karring stil och vikingastil blandat. Och en expedit (igen) kommer fram och undrar om vi behover hjalp. Jag svarar att vi bara tittar omkring lite sa nej tack. Men Susan sager att vi letar efter nagot blatt elelr silver. What the fuck?. Nej det gor vi inte. Bara for att min klannning ar silver och bla.

Efter Van Mour hade stangt, lamnade vi affaren. Vi for till Coldstone. Dar man kan bloanda hur man vill. jag hade sockervaddssmak pa min glass med vit choklad i. Slang dig i vaggen Ben&Jerry!

Aja.. Vakande aven inatt utav att det rgnade "starkt" man kunde hora in. Mysigt. Alskar det. Kommer ihag innan vi renoverade huset sa hade jag plattak (det har jag ioforsig nu men da var det, eller jag vet inte. Iallafall) da kunde jag hora nar det regnade sa det smattrade pa taket.

Tank att jag aker hem om 35 dagar! Gud vad harligt det ska bli att sova i sin egen sang med ett riktigt tacke!

Oj, detta blev ett langt inlagg, men sa gar det nar man har trakigt.
Sak visa vad jag kope igar nar jag kommer hem och visa min prom klanning. :D Spannande va? HAHA

Kommentarer
Postat av: carro lindén

PASSA dig för svininfluensan amandy :)

och vi längtar faktiskt tills du kommer hem, eller jag iaf :D

2009-05-07 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0