i skolan

Sitter på skolan just nu.
I viktlyftning så gjorde vi ingenting. Denna vecka så har vi ju maxat men idag så hjälpte alla killar med att flytta några saker till the auditorium för några elever ska imorgon försöka slå skolrekordet framför en publik. Vet inte riktigt om jag och min klass ska gå men vi får se. Det är imorgon under 4 lektionen.

Vi gör ingenting i kören nu. Jag fattar inte för vi ska sjunga på graduation och vi kan inte sången än.

Och idag  är det en rolig dag! Vi  får nämligen våra  Yearbook's  idag! Jippie. FAst det blir väll att man kommer hem kl 5 ikväll för dom har nog inte tänkt igenom när dom bara ger dom till oss efter skolan och tänk er ca 2000 elever få tag i just sin bok i en liten korridor. Kaos, är vad jag tror det komma vara. Men iallafall. Knäpper tt kort så fort jag kommer hem.

Vad hände igår då? Vi var och åt på Windchimes (stavning?). Kinesiskt är det. Gott. Fast nu är jag lite trött på kinesiskt. Är lite trött på mat i allmenhet. Hade en donut och äggröra med ost i till frukost. BLÄ!!!!

Fast till lunch så var Ashley, Erin, Lauren, Amanda och jag till Chipotles (stavning?). Typ en mexikan grill. Super gott, fast lite starkt. HAHA, vi satt på parkeringen och åt. Vi ville inte gå upp till bänkarna utavför skolan för där sitter bara knepiga typer, typ dom som inte får ett bord i matsalen. Dom som jag har skåp vid. Ja, jag har nog på det mest irriterande stället i hela skolan. De typ siter eller står framfor skåpet mitt eller så gör dom korvstoppning så man kommer inte ut till rätta korridoren.

Och snart är det Fredag!!! Och skolan har anordnat ett vattenkrig imorgon. Ska man gå kanske?
Mer kommer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0