¿Nästan slut?

......Skolan alltså.

Det är då bara på skolan som det funkar att göra å, ä och ö.

Idag har det väll varit en vanlig dag. Supervarmt! Fast imorgon ska det bli ännu varmare. 94F! = 34C (om man ska tro min mobilomräknare). Tur att poolen har öppnat så att jag kan svalka mig.
Idag efter skolan kommer Sindy överoch vi ska sola och bada. Det var länge sedan vi var med varandra nu. Sedan imorgon blir det förhoppningsvis shopping. Glada nu J&M? Ska försöka hitta converse till er. Fast även saker till mig of course!

Nu sitter jag i musik datasalen. Har bara kör och engelska kvar sedan slutar vi. :D (om 2 1/2 timme)
HAHA! Idag i viktklassen så sa våran lärare på slutet att nu var det dags att städa. så jag går omkring och letar saker som jag kan lägga tillbaka. Det låg fetaste vikten pa golvet men jag trodde iallafall att jag kunde lyfta tillbaka den till vart den skulle vara. Så jag tar tag och försöker lyfta, men den rör sig inte ens. Då kommer en kille bakom mig och undrar om jag vill ha hjälp. Ja, sa jag. Men då killen skulle lyfta den så var den nästan för tung för honom med. Tränaren bara skrattade åt oss.

Har inget mer att skriva om. Ska göra ett videoinlägg när jag kommer hem. Ikväll ska ni även få några inlägg frå aiolorado. Har ju totalt glömt bort att uppdatera om det. Sedan även lite bilder från Florida som Alan och Susan tog. :D Spännande va? HA!

HAHA, jag lärde mig nyss hur man gör ett upp och ner vänt utropsteckentecken. ¡ haha! ¡hola! eller var det frågetecken man satt upp och ner? Fast det kan jag också göra ¿como te llama?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0