Strike + party

Forra helgen var det som sagt sista showen.
Kom dit och sminkade Drew. Sedan sa satt vi alla och bara pratade hela kvallen medans showen holl pa. Och jag klev upp pa en stol for att ta lite bilder och nar jag kliver ner sa viker sig foten pa mig sa jag faller av stolen i slowmotion (tydligen). Det gjorde onte fast roligt var det. Sedan lanade vi Nick's pirat hatt (pirat kungen) och tog lite kort. Da kommer Bianca in och sager
- Om det inte ar din hatt sa ror den inte!
Aja....
Sedan nar showen avr slut (runt 10) sa grovstadade vi (makeup teamet) sminkrummen, sedan sa skulle vi hjalpa till pa scenen och riva allt fast jag visste inte riktigt vad jag gjorde sa jag tyckte att det var bast att halla sig undan. Vi var kla att riva och stada allt runt 1. Da for alla over till natalie Derr's hus for att ha strike party. Jag for med Rachael dit. Det regnade och jag hade mina gladiator sandaler sa jag gled omkring i dem. Hemma hos Natalie sa hade vi iallafall vafflor och vi tittade pa showen (DVD). Runt 4 var den fardig. Da for alla hem och jag for med Rachael till Starbucks dar vi motte upp Tess och Missy och vi alla for hem til Rachael. Det blixtrade som 17 pa vagen dit.
 
Hemma hos Rachael sa slog vi pa en film. Vi kansde att vi ville se nagot latt tittat sa det blev Anastasia (disney) fast trott som jag var sa slumrade jag tioll lite har och dar sa jag forstod inte sa mycket utav den. Kl 6, halv 7 gick vi och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0