steeeker

...som alla sager. Sjalv foredrar jag ordet solar, jag ar inge javla bacon!
Har iallafall legat ute och i poolen i 2 timmar nu och klockan ar bara halv 1. Kansk skont. Har hela dagen framfor mig att hitta pa nagot roligt. tyvar ar Sindy vid nagon sjo (?) ja, tydligen sa finns det det i Nebraska. Sa henne kan man inte vara med.

Ringde aven och pratade med pappa och Matilda igar. HAHA, Pappa har kopt en ukelele.
Fast jag pratade tyvar upp mitt telefonkort sa jag ska pa target och kopa ett nytt nu idag sa att jag kan ringa till mormor och morfar. Sa om ni laser detta, stanna hemma med telefonen idag och dra inte och flyg pa Birsta.




Nej, nu kallar solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0