prom i text

Har ju inte skrivit vad som hande pa prom. So here it goes:

Runt kl 1 undrade Susan om jag ville aka till Kohl's med henne (en affar). Jag hade trakigt sa varfor inte. Vi kom dit och jag kom ihag att jag fatt inbjudan pa facebook om att dom gjorde gratis prom makeup idag sa jag fragade om det var forsent att fa det (man skulle egentligen boka tid) men tur som jag hade sa hade dom en tid precis nu sa jag satte mig dar i stolen och relaxade medans jag fick mitt smink gjort. :D

Sedan for vi in pa McDonalds och lunchade. Sedan for vi hem och jag borjade gora mig iordning. Lockade haret och sa och under tiden forsokte jag fa tag i Melanie men det gick inte sa bra. Fast tillslut sa...

Melanie och Lauren kom och hamtade mig runt kvart i 6. Vi tog lite bilder (prom del1), sedan for vi till Carinas hus och at mat och sedan gick Carina och Alyssa (utbytesstudent fran Tyskland) och gjorde sig iordning och undertiden tog vi andra lite roliga kort (nagra fran prom del2).


Sedan nar de var fardig fixade sa gick vi ut och tog lite mer bilder (prom del4). Endel blev bra fast jag gillade inte att vi gick bakom langgraset. Aja...


Runt 9 kom Alan och hamtade oss och han tog oss till UNL dar prom var. Man var ju tvungen att ha med sig sin biljett som man kopt tidigare i veckan och jag hade min fast hon som salde den till mig skrev aldrig mitt namn pa den (fast alla andra hade sitt namn pa deras) och mitt biljett nummer var inte pa listan heller.  Jag var inte pa listan! Fast dom slappte in mig anda :D

Vi gick och lamande ifar vara saker och gick till dansgolvet. Vi dansade traffade manniskor och hade det roligt.

Prom var slut kl 12 sa da for vi hem till Carina igen och bytte om och for till skolan dar post Prom var. (prom del 3) Vi gick forst och at. Sedan sa gick vi ner i gympasalen och spelade en massa spel och korde hinderbana i hoppborgar och en massa annat roligt. :D

Kl halv 3 var det dags for en hypnotist (?) att upptrada. Han tog upp nagra i publiken efter att ha gjort ett test med oss. Fast jag gjorde aldrig testet. Det var superroligt att sitta och titta pa nar folk var helt borta och gjorde allt han sa. Jag filmade lite (eller lite och lite kanske 20 minuter) fast det gar inte att lagga upp sa det far vall bli nar jag kommer hem och pappa har installerat nagot pa min laptop.
Kan beratta lite iallafall. Han gick och tog en kille pa ryggen medans alla sov och sa att nar han hor en sang utav Justin Timberlake sa tror han att han sjalvaste Justin Timberlake. De andra killarna pa scen trodde att de var back street boys sa fort de horde en sang uav dem och tjejerna - spice girls. HAHA! det var as roligt. Hela skolan satt och garvade :D

Sedan sa var det utlottning utav typ iPod touch's, laptop's och en massa andra coola saker. Jag var 1, ETT! numemr ifran att vinna en ipod touch!

Kl 4 var post prom slut och jag for hem och gick och la mig.


Kommentarer
Postat av: sabina

haha a jag blir runt 180 i dom. dom är höga som bara den :D haha

2009-05-12 @ 12:36:53
Postat av: johanna

hur mkt kostade din klänning som du hade på prom ?:P

2009-05-12 @ 14:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0