Pa skolan

Idag ar deet en forvirrande dag. Pa morgonen samlades hela skolan i gympsalen for att lyssna pa en "speaker". Har var grymt rolig. Han tog ner tva killar forst och nar dom gick ner for bankarna sa gjorda "speakern" ljud typ, bom! bom! bom!. (Dom var ju ganska stora ocksa, football players). Sedan hoppade han upp pa ryggen pa ena.
Sedan sa undrade han om nagon ville komma upp frivilligt och kille som gick upp fick $100, bara for att han gick upp. (Inte vet jag om han var tvungen att lamna tillbaka pengarna efterat). Sedan fick tjejen med den storsta vaskan komma upp. Jag hade vunnit det iallafall om jag hade visat min. Han fragade iallafall tjejen som vann varfor hon hade en sadan stor vaska och hon sa att hon maste ju ha plats for sin planbok.  HAHA :D
 Aja. Han pratade om att man inte skulle drika och sa. Han var nog den basta forelasaren jag nagonsin hort iallafall. I vanliga fall later ju alla andra som praster (inget onte sagt om praster) men dom star dar och alla typ somnar, men han som var dar idag var rolig.

Sedan hade jag viktlyftning. Sedan istallet for 2:nd block, sa hade jag 3rd. Aja. Sitter nu och ar TA. Boring. Har iallafall lunch efter detta. :D Men idioten glomde ju sitt ID idag sa jag fick ett temporaty men da for att kunna kopa lunch sa maste jag ha min kod. Suck!

En annan trakig sak aar att nar jag var pa vag till dar jag ar nu sa var det en kille som stod och svangde med sina nycklar och dom traffade mig pa armen. Sedan sa kollar jag och ser att dom har traffat min klocka (nya gula) sa nu ar den paj (glaset).


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

du skulle ju köpa en rosa klocka :)

2009-05-04 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0