på skolan

Sitter på skolan just nu i musikdatasalen.
Ben har nyss hjälpt mig hur man får till å, ä och ö på ett tangentbort som inte har de bokstäverna.
Vi har ingen kör just nu eftersom Jazzbandet spelar i matsalen eftersom det är swing night ikväll här.

Skönt med Fredag också. Ihelgen blir det shopping. Har ju lovat systrarna mina att köpa saker till dem. Men dom rabblar ju upp en miljard saker dom vill ha och förväntar sig att få allt.  Det är ju inte gratis direkt Johanna och Matilda!

Hoppas att poolen öppnar i helgen med. Det har ju varit en kille där och jobbat på den i några dagar nu. Men sedan blev det ju kyligt i några dagar så det har stått stilla.

Och som jag sa så ska jag till swing night ikväll med Sindy. Eller hon ska lära folk att dansa (mig).

Igår så pratade jag med syrrorna på msn. Såg dem i webbkameran. Första gången jag såg dem live på 9 månader. Fast de var inte direkt pretty (haha), dom låg i sängen och skulle gå och lägga sig.

Ni får ha det så bra. Slutar snart gör jag också. Har bara köre kl 1, eller dom tar frånvaro där kl 1 sedan vet jag inte om vi gör något. Sedan blir det engelska där vi tittar på film (Big Fish).


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0