ide torka

Jag har fastnat i mitt "compare and contrast" papper. Det kanns som att jag bara skriver en massa smorja. Och allt viktigt som man borde finnas i papperet har jag redan skrivit. Är den klar då kanske?
Är shyness ett ord?

Idag var det även vatten ballong fight på skolan, inomhus. Lärarna blev inte glada ska jag säga er.

Idag är det finväder så jag kasnke ska softa vis poolen när jag kommer hem. Work on my tan :) Sedan i helgen ska jag se till att det blir shopping också. Sedan ska jag göra mina "hej då- inbjudningar" och även tvätta lite kläder som jag inte komma använda de sista dagarna har i USA. (bara 12 dagar kvar!)



Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag idag! :)

2009-05-30 @ 17:26:36
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0