I klassrummet

Sitter just nu i klassrummet och ska egentligen skriva klart en uppsats, fast vi var först i datasalen och skrev där fast sedan kom en annan klass in och skulle ha datasalen så vi var tvungen att flytta så vi gick tillbaka till klassrummet för att sitta med laptops där istället. Men nu går det inte att få upp det jag sparade så jag gör klart det hemma istället.


Vad händer idag då? Jo, det ar en band konsert ikväll i skolan. (Southwest alla band spelar). Jag uar inte direkt på hugget för att gå men det blir nog att jag går ändå. Och snart är det Fredag och på skolan är det talang show som jag tror att jag sak gå och titta på. Det blir väll som auditionsarna på Idol. HAHA! Rachael Plug ville ju att vi skulle ställa upp och sjunga Some where over the rainbow. Men det blev aldrig något utav det. Enda gången som vi ens lyssnade på låten var efter en utav showerna av Pirates och då när vi satt där inne i sminkrummet och lyssnar så kommer Scott in och lägger armen sin runt mig och mimar med till sången. HAHA!

Å.... tiden går så sakta. Om ca 15 minuter slutar vi. Vad ska jag göra under tiden? Skolan har ju blockat alla internet sidor. Det är bara svenska sidor som jag kan gå till. Bl.a. Facebook, youtube och hotmail är spärrade.

Nej, nu ska jag gå... Hej!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0