Hejsan Varlden!


Har nyss lagt in en translator pa blggen min som kan oversatta Svenskan. Men ibland blir det ju helt fel och typ jatte dalig engelska. HAHA! Fast nu kan ju folket har i Amerika ocksa lasa min blogg :)

Idag har vi varit till kyrkan och forst var det "frukost" dar. Jag tycker da inte att kakor, bullar och muffins ar frukost men tydligen for Amerikanarna sa ar det det. Sedan sa var det en massa ungdomar dar som graduate nu 2009 som var dar och tydligen tillhor kyrkan fast jag har da aldrig sdett dom dar. Jag och Emilia sjong aven. HAHA. Det gick vall hyffsat.

Har nyss atit lunch (subway) och nu sitter jag har och fixar och trixar lite. Forsoker fa en ram runt hela bloggemn fast jag vet inte hur man gor, det finns bara tips pa hur man tar bort den. Nagon som vet?

Idag kl 4 ar det Kelsey's graduation party, sa da ska man ga. Roligt! Harligt med finvader ocksa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0