Gotta leave you all behind and face the truth.

32 grader varmt ar det nu.  Blir defenetivt ett dopp i poolen.

Kom nyss hem fran Sindy. Vi var till Southpointe och shoppade. Jag kopte mig ett par sandaler pa American Eagle, armband till systrarna mina pa Von Maur och bodylotion och parfym till mig och systrarna.

En rolig sak bara: pa vagen upp till macken nar Sindy och jag vantade pa Sindys vardmamam var att en tjej hade kjol pa sig och idag blaset det super starka men varma vindar och gissa vad som hander!
Kjolen blaser saklart upp och tjejen har string sa hon visa halva skolan sin rumpa. HA! Alla gick och skrattade.


Sakerna som jag kopte till J&M tanker jag inte visa :) HAHA!


Kommentarer
Postat av: sabina

mej å mej å haha :D

2009-05-21 @ 12:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0