Elton John & Billy Joel. 12 Maj 2009. Omaha, Nebraska, USA

Jag var som sagt pa Elton John och Billy Joel's (vem nu det ar?) konsert igar. 
Det var riktigt bra faktiskt. Aven fast jag kande igen och kunde sjunga med i bara tre latar. (Your song, crocodile rock och uptown girl, fast jag trodde det var en lat utav back street boys (?), den gar ju till och med I bet you never had a back street guy, men jag hade tydligen fel.) Men det var svanigt och gubbarna (Elton & Billy, ja de ar ratt sa gamla) gick upp pa pianona (?) deras och dansade och sa.
Enda besvikelsen var att Elton inte sjong Circle of life och Can you feel the love tonight :(


Innan, det regnade och var kallt.



Jag filmade aven nar de sjong laten Your song, men om jag sagt tidigare sa fungerar det inte att spela upp pa datorn sa ni far det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0