bad hair day!

Mitt har star at alla hall och kanter och vill inte sammarbeta.

Gardagens planer blev andrade.
Precis innan jag skulle lamna huset och aka till Rachaels grad party sa borjade sporegna. Och det hade varit sol hela dagen.
Kom dit, blot som en mopp. Dar var det ganska mycket folk. Nar Melanie kom sa gick vi och tog mat, fast jag tog bara goda frukter. Sedan var det dags for tarta! Och det maste jag saga, det var den godaste tartan jag nagonsin atit!!!! 
Slang dig i vaggen, princesstarta!
Sedan tittade vi lite pa alla saker som achael har gjort (malningar, foton m.m.) Snacka om att tjejen har talang!

Det blev aldrig att jag for pa flight night igen, det var ju tydligen samma som i fredags, orka se det tva ganger. Sa jag gick pa bio istallet, sag Natt pa Museum 2. Den var riktigt rolig!

Nej, nu blir det poolen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0