300509

Igar sa blev det inte mycket updates. Det var sa otroligt fint vader sa jag lag ute hela tiden. Runt 3 kom Em och Grace och joinade mig :) Vi badade, at glass och sedan somnade jag i solen.
Pa kvallen runt 7 for jag till Sindy, dar aven Charlotte var (En utbytesstudent fran Belgien). Vi tittade pa film. Och jag ramlade ner for trappen. Jag tror jag brot varje ben i hela foten, fick aven sar pa armar och knan. Typist Amerikaner att ha ackliga mattor i hela huset. Ni vet, sanna dar som ar istallet for golv, som ar dar hela tiden. BLA :P
Jag glomde aven min planbok hos henne, tur att jag ska dit ikvall (hennes hejda fest ar ikvall).



HAHA. Dagen jag var till omaha (Fredags) sa var vi forst in i nagon hem affar dar som bjod pa drinkar och hon sa att det var margaritas och i dom vanligtvis ar det ju alkohol  sa dumma jag fragade om det var alkohol. haha, som att dom far servera sprit i en affar. :)
Vi kopte med oss tva stycken:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0