Wont sign no monkey papers. I don't do funny business. Not interested in fakers. Don't want no paper gangsta

Lady Gaga - Paper Gangsta 

Hejsan i lingonskogen gott folk!
Sag pa bilder pa bdb hemifran och ja, stackars er, sno och javligt. Har ar det 80 F = 26.6 C (Om man ska tro min mobil, som har nagon temperatur raknare).
Fatta harligt!

Fast pa lordag drar vi pa en 8-9 timmars lang bilresa til paradiset! Namligen Vail, Colorado for lite grym skidakning!

Ja, helgen har varit crazy men det skriver jag inte om. Bara det att Faye har flyttat.

En liten egobild fran varan sida: Vi hade tuperat haret svin mycket, aven om det inte syns sa dar jatte bra och sedan sa jag att man maste puta med lapparna for att det ska bli en riktig fjortisbild men Faye lagger pa varsta fina leendet istallet sa dar star jag. Aja.....


Nar jag kom hem idag sa blev det poptarts till mellanmal:


Btw: Imorgon sa ska jag ga och ha lunch med mina slacktingar som bor har i Lincoln, Nebraska. Mary och Barbara. HAHA



Kommentarer
Postat av: sanna

faye har riktigt fint ansikte :o :)

2009-03-17 @ 22:19:38
Postat av: Faye

what is that mean? :| lol

2009-03-18 @ 23:27:36
URL: http://freewebs.com/fayeusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0