Vail, CO - 21 Mars

Så kl 6 klev jag upp och gjorde mig iordning för våran långa 10 timmars bilresa till Vail, Colorado. Fast vi kom iväg runt 8. Bilresan kändes inte så lång som jag trodde att den skulle vara. Vi stannade för lunch på McDonalds i Northplatte, min 4 gång jag har McDonalds här i Amerika. Ändå har jag gått upp ca 1000 kg! Sedan stannade vi i Denver. Varmt som attans var det där. Speciellt i min huvtröja, mjukisbyxor och UGG's. Jag köpte 3 tidningar för att ha något att göra resten utav bilresan. Det var väldigt fränt när vi började se bergen med en massa snö på för på marken finns inge snö alls. Fast när vi fortsatte så började bergen inte ha någon snö- Blev lite rädd att det inte skulle bli någon skidåkning. Det blev sedan lite sick sack genom bergen. Tillslut kom vi fram till Vail. Vilket fränt ställe! Det blev ingen skidåkning idag, utan vi rekade stället istället. Först gick vi och hyrde utrustning. Killen som jobbade där undrade om jag var goofleged eller nått sånt eller nått annat och jag fattade ingenting. Fast han undrade vilket ben jag har först. Sedan tog vi en buss in till byn och gick och åt på en restaurang. Blue-nånting. Sedan gick vi och tittade i affärer. Jag testad en $10.000 pälsjacka. HAHA! Sedan tog vi bussen hem och jag gick och la mig.


Kommentarer
Postat av: carro lindén

hahaha diggar pälsjackan xD

2009-03-31 @ 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0