Jag kan sitta på min måne och göra vad jag vill. Där stannar jag tills allting ordnat sig.

Jag blev sa pip forbannad igar pa Susan. Nar man ar sjuk i denna familj sa far man inte sitta vid datorn, titta pa tv eller natt utan bara ligga i sangen pa sitt rum. Sa igar hade jag en konsert med koren. Sa jag var till skolan igar medans jag har var sjuk mandag och tisdag. Sa pa Onsag (igar) som sagt sa hade vi ett upptradande med koeren som jag sa garna ville ga pa. Sa under skoladagen sa tranade vi lite och Mrs. Cotton paminde oss igen att konserten var i en kyrka, downtown. Och det var ju forsta gangen jag horde det. Sa jag kommer hem. Susan undrar vilken tid konserten borjar och jag tittar pa MRs. Cottons hemsida och det star kl 8.  Sa jag sager det till henne sedan berattar jag for henne att det inte ar i skolan som bade jag och hon trodde att det var fran borjan. Och da blir hon arg och typ skaller pa mig och sager att jag ar ansvarig for att ta reda pa sant.
Men nu far hon ju fan ta och ge sig. Jag har varit sjuk i 2 dagar. Och pa Fredagen sa var jag borta pga TEC.
Hur i pip ska jag kunna ta redan pa nagot nar jag inte far anvanda datorn eller ar i skolan?

Konserten var slut runt 10. Trott man var eller? Southwest (vi) sjong i ca 20 minuter medans Drake University sjong i ca 1 och 1 halv timme.
Nar jag kom hem fick jag och faye skall igen. Susan anklagade oss for att ha varit ner mitt i natten, att nagon har varit och stamt om hennes cello och att vi har skrivit falska saker till RAchael. Jag kan inte tala for Faye men jag kan saga att jag ar oskyldig. varfor i hela friden skulle vi ga och pilla pa hennes cello. Skarp dig kvinna!!!!

Och idag ar hela skolan ledig for soutwest basket (killarna) har tagit sig till nagonting. Typ state eller natt. Hittar inte ordet just nu. Och dom spelar dar Nebraska spelar och varan skola har beach tema och allt och Susan later mig inte ga for att jag har laxa som jag  maste gora eftersom jag missade tre dagar.

Sa jag ar inte direkt glad pa henne nu.
Sa just nu skulle jag inte ha nagot emot att satta mig pa ett flyg hem.
Btw: Jag fick min flygbiljett igar :D

Kommentarer
Postat av: sabina

a vi får gå på grönan istl haha :D

+ att vi får åka hem senare än förra gången, om man inte sover där :)

2009-03-13 @ 08:51:13
Postat av: Anonym

Trevlig helg



http://experienceno1.blogspot.com/2009/03/sony-ericsson-idou.html



se den nya sonyericsson telefonen som kommer krossa iphonen



ha en trevlig helg

2009-03-13 @ 16:11:11
Postat av: mikaela

Trevlig helg

2009-03-13 @ 16:11:51
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-03-13 @ 16:35:24
Postat av: Selma

hej ;)

jag heter selma och jag ska åka till usa med sts det här året. Jag tänkte bara höra vad du tycker om sts.

Alltså om du har tid att svara

2009-03-13 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0