They have everything for you men to enjoy, You can hang out with all the boys. Its fun to stay at the Y.M.C.A!

Sa idag hade vi finals i skolan. Roligt, roligt.. NOT!
Vi borjade iallafall kl 9 och slutade 12.15 sa det var ju bra. Efter skolan sa gick jag och Sindy till ymca for att trana. Ymca ar ju ett gym typ med en pool, gym, gympasal och klasser. Sa vi forsokte lista ut om vi skulle skriva upp oss men vi fick en vecka gratis att prova pa forst. Sa vi gick och bytte om. Sedan sa korde vi pa en sadandar cykel/skidaknings maskin. Tungt var det! Sedan sa testade vi lite andra saker. Tur att Sindy hade weight training pa skolan for annars sa skulle jag vara helt lost for jag fattar inte hur man ska anvanda vissa saker.
Men gud vad gym ar sliskiga. Alla svettas som grisar, sakerna som du ska ha i handerna sedan ar alldeles blota fran personen innan och alla glor!
           Efter att vi givit upp sa gick vi och drog pa oss tjocktrojor och sedan traskade vi ivag till Subway. Ja... vi at. Lite for mycket kanske? En halv subway macka, chips och en glass. HAHA fast gott var det iallafall. Sedan satt vi ute i solen och vantade pa att Susan skulle hamta oss.
Fast det bli att ga imorgon ocksa om vi inte skulle ga pa bio istallet.


Sindy i omkladningsrummet


Jag visar mina muskler.


Yey, workout!


Kommentarer
Postat av: Faye

O my goshh you guyss!!!!

First you gonna work out and then eat ice cream!!

lol

2009-03-19 @ 23:54:24
URL: http://freewebs.com/fayeusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0