Race to witch mountain

Hade dag 2 utav finals idag fast jag hade inga prov for i koren har vi aldrig prov och tur det for om Mrs. Cotton skulle tvinga oss med ett prov om notlasning sa skulle jag fa ett fett F (IG), for jag kan verkligen inte lasa noter.
Sedan i holocaust klassen sa gjorde en tjej en presentation for hon hann inte i Onsdags. Sedan sa skrev vi vad vi lart oss i klassen och varan larare hade kopt munkar sa vi at det (inte jag) och sedan spelade vi typ fragesport pa freerice.com. En riktigt bra sida dar det ar fragor och varje gang du svarar ratt sa skanks det ris till hungriga manniskor. :)

Sedan sa for jag hem med Sindy och vi hade pizza hos henne sedan fick vi skjuts till Southpointe och vi gick och tittade i affarer innan  vi gick till bion som egentligen borjade 2.50 men vi trodde att det var 3.25 som det borjade sa vi var lite sena. Men, men....
vi sag pa barnfilmen Race to witch mountain. Fast jag tyckte da inte att det var en riktig barnfilm for det var skjutning och ackliga aliens. Aja, spilde ner hela min troja med slush. HAHA.

Efter filmen sa gick vi tillbaka till Sindys hus. Hon bor precis vid Southpointe nu sa det ar kanon! Ashley kom med hennes prom klanning och den var verkligen superfin. Nu maste jag hitta en ocksa. Prom ar ju 9 Maj (tror jag). Langtar!

Nu sitter jag har och ska ga och packa for imorgon bitti sa aker vi till Vail, Colorado!!!!! Fatta!




Kommentarer
Postat av: sabina

har beställt den klänningen nu :)

nä sa jag, jag har för mig jag sa den 11e ;o

synd att du missar det gaaaaah

2009-03-26 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0