Nu tar molnen mark. Jag var förblindad av att solen sken så stark. Men mina ögon kommer alltid le mot dig. Kan det begäras mer av mig.

Har nyss varit till kyrkan for att ata. Det var inte sa gott.

Vill inte ga pa tec i helgen langre. Har svin mycket laxa tills imorgon som jag ska ta och avsluta ikvall. Eller om jag inte gar pa tec sa har jag tills pa fredag pa mig. :D

Faye ar pa tennis uttagning.
Carro: Jag kan inte bli cheerleader. Dom hade uttagningarna forra aret i mars nar jag inte var har. Dom har uttagningar nu infor nasta ar. Plus att jag inte ens kan ga i spagat/split och det maste du kunna, plus en massa annat.

Sitter just nu och lyssnar pa feel good svensk musik :D haha!
Fiskarna i havet, faglarna pa taket.....

Kommentarer
Postat av: Pappsen

"... gar pa tec ..." Vad betyder det?



/Paps

2009-03-05 @ 14:44:29
Postat av: carro lindén

mää du skulle ha gjort det då!!

NEJ!! jag vet, du borde bli en maskot!! aha yee värsta clever jag är ^^



Btw, gissa vad jag läste idag. ditt brev, jag fick den äntligen av irma och kajsa.. tack så mycket <3

OCH det fanns inte så många puddingar i laget som jag trodde :p

2009-03-05 @ 15:44:49
Postat av: johanna wide

Nu när jag såg carros kommentar måste jag också passa på att tacka för brevet, hade helt glömt bort det, men det var längesedan jag fick det :d tack!

2009-03-05 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0