middag med slaktingar

HAHA!
Jag kom da til Las Margaritas kl 6 och dom stod utanfor och vantade. Vi gick in och pratade om vad vi skulle bestalla. Jag tog nagon burrito fijata, hade ingen aning om vad det var. (Det var en skitstor tallrik med ett rullat pitabrod med kyckling i och typ paprika, pa sidan om var det ris och nagon bonsorja och ovanpa burriton sa var det guacamole, cream fraish (stavning?) och tomater) Det var vall hyffsat, forutom att det var en san mega portion sa jag kunde inte ata hela.

Vi pratade om lite allt mojligt. Mest om nar dom var till Sverige 75 eller natt och halsade pa.
Jag visade kortet pa Mary som var taget 75 och alla borjade gapskratta. Efter ca 2 timmar och vi var alla fardiga sa skjutsade dom hem mig. Nar jag kom hem sa satte jag mig och slet med matten men jag fattar absolut INGENTING!

Mary och SaraKarolyn och BorisBarbara och SamJag och BarbaraAlla

Kommentarer
Postat av: carro

på vilket sätt är ni släkt?

2009-03-19 @ 13:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0