Ev'rybody's got the fever, that is something you all know, Fever isn't such a new thing, Fever started long ago

Det var ett tag sedan jag skrev nagot nu. Har varit full rulle hela helgen.

Fredag: Jag och Faye var ensamma sa vi at (as mycket) och sag pa High School Musical 3. HAHA XD
Lordag: Vi bytte rum. Jag sover nu i Christophs gamla, Faye i Christians rum och Christian i mitt. Sa nu har jag och Faye ett varsitt rum fast vi delar badrum. Fast jag saknar mitt gamla badrum, det var sa mycket frashare. Sedan kl 2 sa var jag till The Lied center for att se pa en musikal (10 st i varan teaterklass hade fatt gratis biljetter och jag var en utav dom). Vi sag the pajama game. Den var vall bra, det finns battre. Fast vi hade platser pa sidan och det var som gardiner pa scen och ibland sa var dom bakom dar och hade sig sa vi sag inte ibland. Pa kvallen var Faye och jag aterigen ensam. Vi sag pa the prince and me 3 (eller natt sant) och den gjorde mig verkligen pa skidhumor.
 Sedan sa kom Christian och Nolan och undrade om vi ville ga pa bio fast vi var inte sakra pa om vi fick ga, aven om Alan hade skickat ett sms till Christian som sa att Christian skulle fraga Faye och mig om vi ville ga men nar jag en gang ringde forst till alla men bara Alan svarade och undrade om jag fick ga till Sindy och titta pa film och han sa okej, have fun och sedan nar jag kom hem var susan pist! Sa jag var inte riktigt hundra. Och bion borjade om 5 minuter och dom skulle se en typisk kill film sa vi bestamde oss for att stanna hemma istallet. Det blev Det ljuva livet med Zach och Cody pa Disney Channel istallet. XD
Sondag: Kyrka som vanligt pa morgonen. Sedan for vi direkt till Omaha for att ga pa Chris brunch for han flyttar till New York i morgon (tisdag). Sedan runt 4 for vi hem fast vi blev fast pa motorvagen for nagot hade hant sa dar blev vi staende i ca 50-60 minuter. Blaa.... Jag somnade. :)

Idag har det inte hant sa mycket.
Skulle aka till alltel affaren for att fylla pa min mobil och pa skylten som dom hade pa fonstret stod det OPEN, men inte var det oppet eller? Dom stangde for ca 20 minuter sedan.Oh.....

Imorgon blir det iallafall en shopping och bio dag/kvall med Sindy! :D
Faye ar nu pa tennis uttagning. Och jag sitter och haller tummarna har!

Kommentarer
Postat av: carro lindén

när ska du gå på nån uttagning då?

typ på cheerleader! kom igen, haha kan du inte göra det ;D

2009-03-03 @ 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0