Biff?

Sa, andra dagen pa sista terminen idag.

Denna termin har jag
Vikt lyftning (HAHAHAH!! Jag visste inte att jag skulle ha det for Mrs. Finkhouse sa att hon skulle valja en klass som passade i mitt schema. Fick typ en chock nar jag plockade upp mitt schema pa Mandag morgon. Fast det ar inte sa farligt)
Syslojd (fast hon pratar om allt som jag redan kan. Vi maste sy pa papper, som man gjorde i 3:an + att man maste kopa sitt eget typ, sa jag vet inte som jag ska vara kvar i den klassen)
Kor
Engelska

Fast tank om jag blir sahar? :D


Annars sa flyter dagarna pa. Idag har jag varit lite hangig. Har ont i nacken, halsen och huvudet.
Ska aven ringa efter en hartid for att klippa ch farga haret. Blir nog blont nu till sommaren. :D

Kommentarer
Postat av: sabina

a väntar bara på att jag ska få hem den så jag kan testa den :) haha a eller får be dom andra knäppa :D

2009-04-01 @ 08:11:33
Postat av: johanna

hur mkt kostar de att klippa och färga i USA ? ;)

2009-04-01 @ 15:45:23
Postat av: carro lindén

MEN USCHA!!!!!!

2009-04-01 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0