Baby is a bad boy. With some retro sneakers. Let's go see The Killers. And make out in the bleachers. I like you a lot lot. Think you're really hot hot.

Lady Gaga - Boys Boys Boys

Gud vad jag hatar "finals" veckan! Da kommer lararen: las detta tills imorgon och man far en tre kilo tung bok som handlar om varfor Pippis flator star rakt ut. , skriv en uppsats tills imorgon om hur det ar att ha en nasa, kun' detta utantill tills imorgon osv... (fattar nu min poang?) Typ 10, helt otinteressanta saker, sa snacka om att jag har laxa tills imorgon.

Blir en sen kvall ikvall kanner jag pa mig. For jag har aven en middag med mina slaktingar kl 6 pa Las Margaritas.
Kameran hanger med.

Sa jag ska dra nu och fixa laxan sa att alla blir glada :D

Har aven lite bilder fran NY men dom kommer nar jag har tid, for tid inne pa bloggen ar verkligen inte vad jag har tid for.

Kommentarer
Postat av: sabina

nej då hinner du inte ;O

jag tar studenten vid 1 tror jag, kanske innan eller lite senare haha. men fy vad tråkigt att du inte hinner då

2009-03-17 @ 22:14:25
Postat av: carro

boys boys boys <33

2009-03-18 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0