150309

Har egentligen inte sa mycket att skriva om eftersom klockan ar bara 10 har sa det har inte hant sa mycket an. Bara frukost har jag atit. Och det tror jag ni inte ar sa interesserade i.

Igarkvall sa sag vi pa Harry Potter och de vises sten. HAHA, Gu vad sma dom ar. Fast filmen ar ju superlang! Nu ska jag ga och fixa mig. Tandborsten here I come! Och lista ut varfor min mobil inte laddades inatt.  Fast forst blir det en liten titta pa lite klader pa daah internet.

En liten bild pa systrarna mina. Omg, den dar snon komma ju inte hinna smalta innan jag kommer hem.


Btw: sa har komma min flygresa se ut.
10 Juni
Lamnar Lincoln 10.28
Framme i Chicago 12:05
Lamnar Chicago 17:25
11 Juni
Framme i London 07:05
Lamnar London 11:25
Framme i Stockholm 15:00

suck... vad ska man gora under all den tiden man maste sitta pa flygplatsen?

Kommentarer
Postat av: sabina

oh.. jag tar ju studenten den 11 ;)

2009-03-15 @ 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0