Vail, CO - 23 Mars

Idag när vi vaknade upp så snöade det litegrann. Så Susan tyckte inte att vi skulle åka skidor idag men lite snö stoppade inte Christian, Alan och mig. Puder i typ varje backe, fast det gjorde även nästan varje pist till en puckelpist på eftermiddagen. För lunch stannade vi på någon restaurang uppe på toppen utav ett av bergen. Tog varm oboy för att bli varm igen. Runt 2 gav Alan upp och jag och Christian tog Gondolen upp ca 2 gånger innan vi också gav upp.

Vi alla fixade till oss. Susan och jag gick till "The Swedish Clog Cabin" och tittade runt och hon som jobbade där var svenska så jag pratade lite svenska med henne, men det är svårt, man vill såga massa ord på engelska. Men att skriva på svenska är inga problem. Sedan gick vi och mötte upp Christian och Alan på någon liten restauran/ pub. Jag tog någon rostbiff smörgås. Väldigt gott! Efter middagen så gick vi tillbaka till hotellet och såg en film. "The boy with one red shoo (något sånt). Inte direkt en favorit men den den var väll lite smårolig ibland ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0