So I turn my head to the north, swallow that pill that they call pride

Hela veckan har jag varit ledare för Sidsjö Böles fotbollsskola. Det var ju så j***a kallt idag! Så medans två tjejer hade 'våra' barn så satt vi inne i klubbhuset och åt kakor och Ahlgrens bilar. HA! :D
Idag var sista dagen och självklart var det match (alla barnen mot alla ledare) och på slutet: vattenkrig. Även fast det var iskallt. Blev ju dyngsur! Först utav alla barnen med deras vattenpistoler och vattenflaskor, sedan en kastrull utav en ledare. Plus att några snorungar (00 eller 01) tog våra skor och sprang upp i skogen med dom. Höll sedan på att frysa ihjäl sedan när vi delade ut diplom. Fick iallafall skjuts hem så jag slapp gå och frysa.

När jag kom hem så gjorde jag typ ingenting. Tittade på Sex and the City och lite annat på tv tills jag somnade. Nu sitter restan utav familjen och ser någon skräckfilm och jag leker med webcammen på Matildas dator.

Igår var jag på årets första karate träning för mig. Roligt var det. Även fast vi spelade innebandy hela tiden och jag fick fetaste blåmärket på låret utav bollen och jätteont i handen för jag tror att jag blev slagen med en klubba. Mitt lag förlorade alla gånger förutom en. ;(
På slutet var det stå på händer-tävling. Jag blev iallafall bästa tjej!!!!

Sorry btw för alla dåliga uppdateringar. I promise. Jag ska bättra mig. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0