update

Sorry för dåliga uppdateringar men jag har inte haft tid eller ork att sitta och blogga. Jag vet inte vad jag ska skriva om längre. Skulle egentligen kunna ladda upp nagra bilder från midsommar men Johanna tog kameran med sig så nu kan jag inte det.


På midsommar var jag ialllafall hos Irma och Kajsa i Huli. Kom hem idag och nu ska jag ut och springa runt sjön :D
Det blir mer updates och bilder till veckan. Jag skulle ju egentligen på Birsta idag men då är det ju tydligen stängt :(
Var iallafall och övningskörde med pappa idag :D Soft eller att ha körkort och gå i 1.an? :P

Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

har du körkort? tog du in the USA eller?

få låna ;)



btw, känns enormt konstigt att läsa din blogg nu när du är hemma :p

2009-06-23 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0