Make me a Supermodel

Borde egentligen ladda upp lite bilder till mina inlagg men jag ar sa otroligt lat.
 
Vill bara att alla manniskor som ar har i huset (dom som stadar, pianostammare och tv killen) ska bli klar. Det var ju finalen utav Make me a supermodel igar men jag kunde inte titta for jag hade middag med vara slaktingar har i Lincoln. Men ajg spelade in showen men jag kan ju inte titta pa den nar alla ar har for antingen sa dammsuger dom sa man inte hor eller sa ar tv killen dar och pillar eler pianostammaren inte vill bli stord.

Aven fast jag vet vem som vinner :) Och det blev den jag ville skulle vinna :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

han inte svara på msn, har storlek 38 i skor. ibland 37. men 38 :)

2009-06-05 @ 15:49:54
Postat av: sabina

glömde skriva att de var från mig haha :D

2009-06-05 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0