Torsdag

Idag har det varit en slappdag.
Inget springandes blev det för mig. (eller går gör jag ioförsig, men det låter mycket bättre om man säger springer :D)
Johanna, Matilda och pappa for på fotbollscup runt halv 2. Sedan kom Marris hem och hon skjutsade mig ner på Statoil och jag köpte min Gatufest biljett. Sedan gick jag ut i solen med en skål glass och sedan somnade jag där. Marris kom hem efter att hon hade varit hos Hea och då for vi på affärn. Sedan for vi till Gonsales och köpte mat. Kycklingsallad blev det eftersom jag inte äter pizza längre. Åt för mycket i USA och nu är jag less. Sedan på kvällen så städade vi hela huset för imorgon får jag främmande.


Nu har ju nyss sett på Modern i Midsummer och nu sitter jag och tittar på Big Brother från 2002.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0