Taco Bell

Idag hade vi finals i skolan. Vi spelade kort i viktlyftnings klassen och i syslojden sa skulle vi breatta vad vi lart oss och vad vi tyckte var roligast att gora. Sedan tittade vi pa film. (what women wants) eller natt sant.

Sedan vantade jag i evigheter pa Susan, nar hon kom sa for vi till Taco Bell.  Forsta gangen jag ater dar sedan jag kom till USA. HAHA. I 10 manader har jag varit har :)
Fast det ar super gott!

Nu siter jag och pratar med sysrtarna i webbkameran. Dom sjunger och spelar. HAHA!


kanske baja smak pa lasken din?



Kommentarer
Postat av: Amanda Eriksson

okok, jag aker hem den 25 juni..

Pusshejs

2009-06-04 @ 02:29:19
URL: http://amandasofiaeriksson.blogg.se/
Postat av: Kurt

tjejerna på 3:dje och 4:de kortet var snygga !!

2009-06-05 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0