löpträning


Att springa måste nog vara ett utav de jobbigaste och TRÅKIGASTE saker man kan göra. Jag personligen HATAR att springa.

Nyss kom jag hem från löpträning med karaten. Kl 18.15 började den och jag stod och plockade ur diskmaskinen och kollade på klockan och såg att den var typ 5 i 6. PANIK!! Sprang bort till liften och jag var i tid. Först blev det 4 vänder mellan liftstoplarna uppför liftspåret (egentligen skulle man göra 6) sedan kom Kibe med den idiotiska idén om att ta ett varv runt sjön efter det. Jag som är så otränad orkade ingenting så jag gick ett varv istället medans de andra sprang.

Imorgon åker pappa, Johanna och Matilda på fotbollscup så det blir jag och Marris som blir hemma nästan en vecka själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0