Lincoln Southwest Graduation

Igar var vi pa det superlanga och trakiga Graduation cermonin. I 2 timmar fick vi sitta dar och titta pa seniors som gick tvars over scenen. Fast vi i Varsity Choir uppradde vara egna sang Southwest Alma Matter. Fin fint var det ;) Vi hade aven robes pa oss och inte vara "formal wear".



Sedan efter cermonin sa for jag till Ashleys graduation party. Nar jag var less dar sa ringde jag Alan och Susan kom och hamtade mig och vi for till Golfklubb huset och at middag. Vi var ett rejalt gang! Alan, Susan, Christian, jag, Alan's syster och mamma och Susan's tva systrar och en utav systrarnas ena barn. Vi hade ett helt rum for oss sjalva. Forst bestallde vi in forratt, jag at nagot smarrigt fast jag har ingen aning om vad det var. Sedan fragade Alan's syster mig om jag ville ha det som hon lastade upp pa hennes tallrik. Jag kollade vad det var och det var sma mini blackfiskar, typ friterade eller stekta sa tentaklerna stod at alla hall. Nej tack. Jag blev lite illmaende dar.
HAh som nar pappa bjod farfar pa blackfisk fast han sa inte vad det var och sedan fragade han farfar var han trodde att det var och farfar sa
-makaroner?
haha, nar pappa sa att det var blackfisk sa spottade han ut det :D
Som sjalva middag hade jag kottfarslimpa :) Nar vi hade atit klart sa for jag och Christian till Erin och Travis graduation party.
Nar jag kom hem senare pa kvallen sa gick ajg och la mig.


outfiten min :) Ska man gora som alla anda och skriva vart allt komemr ifran?
Allt kommer fran Forever21, sa sorry alla svenskar som bor i Sverige. :) HAHA

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men Amanda då! bläckfisk är ju typ as gott ju. du kan ju ínte dissa förrän du smakat:O:D

2009-06-08 @ 13:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0