Every girl around the world...

Jessica kom på kvällen och vi gick ner till Sidsjön och satte oss på en brygga. Efter ett tag så kommer det en familj med två hundar och frågar om vi är rädd för hundar.
-Nej! svarar vi. Dom frågar då om hundarna får bade lite och vi svarar ja och hundarna springer ut på bryggan där vi satt och då kommer familjen efter och så blev det för tungt där fram så vatten började att komma upp på bryggan så jag blev alldeles blöt i baken. Då gick vi till bänken som var där ovanför och sedan kom Andre och vi satt där ett tag. Sedan så for vi alla ner till något hus efter Bergsgatan där det var grillparty. Efter att vi varit där ett tag så for vi sedan till en annan fest i Sidsjön. Där satt vi och pratade och så tills det blev lite kallt och myggen höll på att äta upp oss så då skulle Andre och Jessica åka någonstans och jag gick hem.

Nu sitter jag och planerar vilka jag ska se på Gatufesten :D haha! Jag ska vara riktig fjortis och gå på alla tjejfavoriter och stå och hoppa och skrika.
Onsdag: Agnes Carlsson
Torsdag: Erik Hassle, E.M.D, Christian Walz och Jerry Williams
Fredag: (suger det riktigt) Ulf Lundell och Lena & Orup ;D
Lördag: Darin (fast han är så himla tidig) Tomas Ledin!!!



fan vad det kliar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0