Sommarjobb, stress och träningar

Denna vecka började jag sommarjobba. Därför har det blivit så uselt med uppdateringar.
Aja, 3 dagar har jag städat trapphus nu. Bara 2 dagar och 3 veckor kvar (känns som 10 år).

Idag efter jobbet (som är i Bosvedjen) så tog jag 20 över 4 bussen till navet för att försöka hinna med 42:an som gick 20 i. Men busschauffören som körde 2 an var så mesig och stannade vid City Gross och väntade där. Och jag som hade brottom. Plattan i mattan nu gubbe lilla ville jag gå fram och säga.
Men jag han med 42:an ändå. Hoppade av vid blåbron och typ sprang till träningslokalen för om vi kommer försent så får vi göra armhävningar och det vill jag inte. Jag kan inte ha min dräckt längre + att jag inte vet vart den är så jag fick köra i shorts istället. Pim (tränaren) kom även försent så det blev inget straff. Först så såelade vi innebandy och sedan kunde man välja på att köra poängfight eller mits och jag tog mits. Sedan körde vi dojo (hat). På slutet fick vi använda fulknep och typ slå på den som ligger. XD Fast det var jag som jämt åkte i mattan. (shh...)

Pappa kom och vi for hem (Johanna och Matilda var också på karaten). Vi for in på affärn och sedan hem och käkade.
Jag ska snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Kl 7 börjar jag nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0