Harry Potter och halvblodsprinsen

Igår efter träningen så hade Matilda och jag bestämt att vi skulle gå och se den nya Harry Potter filmen. Sagt och gjort. MEn JOhanna sa att vi nog skulle åka lite tidigare för det brukar vara sån lång kö så vi gjorde det men Matilda hoppade av på Ica och jag for till bion för att ställa mig i kö. Men när jag klev in så var det ju ingen lö alls. Så jag skulle köpa två st till Harry Potter och jag skulle betala med mitt Visa kort men då frågar hon efter leg och det har inte jag för jag har aödrig haft nytta utav ett förut och i USA hade jag ett Amerikanskt men som inte funkar här i Sverigen för det ser ut som att man gjort själv. Men då så frågar hon om jag har något som har en bild och mitt namn på och som tur var så hade jag mitt liftkort från Vail i plånboken. HAHA! Och det funkade.

Sedan fick jag sitta och vänta på Matilda i 100 år innan hon kom. VI gick in i biosalen och jag har då för mig att salong 1 (den största) var mycket större. VI hamnade i mitten någonstans. Det var rejält med folk där.

Filmen var väll sådär. Den var inte lika lätt att fatta som de andra filmerna. Plus att jag somnade i mitten. HAHA första gången jag någonsin somnat när jag har varit på bio.


kofta- gina, linne- forever21, strumbyxor -gina, skor - converse och väskan - väskan (tror jag)


Kommentarer
Postat av: sabina

jag tycker inte heller den va så bra, den va ju inte bäst av alla harry potter filmerna

2009-07-24 @ 18:01:58
Postat av: Irma

så dålig var den inte Amanda ;) Hur lyckades du somna egentligen?

2009-07-27 @ 12:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0