GF Onsdag

Jag kom hem och fixade iordning mig. Sedan for jag till Irma och Kajsa och där satt vi ett tag och väntade på Vera. När hon äntligen kom så gick vi ner till stan. När vi kom ner mötte vi upp Carro och just då spelade Agnes så vi kollade på henne. Fast man kunde ju inte en enda låt!

Sedan gick vi bara omkring lite. Carro och jag gick ett varv runt tivolit och tittade när en kille hoppade bungyjump ner i ån. en tjej kom bärandes på en iller. Vem fasen tar med en iller på gatufesten?

Sedan gick vi till Daltons. Irma, Kajsa och Vera var redan där inne men hur skulle jag och Carro komma in? Måste men inte vara 18 eller 20 eller nått sånt? Fast vi bara gick förbi vakten och han sa ingenting. :D I Daltons var det kareoke final så vi lyssnade på det. Han som van var klädd som en skott/e (eller vad det heter?) och han sjöng You raise me up. Hela publiken sjöng med i refrängen :D:D:D Sedan var det ett annat band. Partiks combo eller nått sånt. HAHA han gick på baren och spelade dragspel. Vid det laget hade vi fått ett bord. Skönt. Det är så jobbigt att stå så länge. Vi stannade inne i Daltons hela kvällen.

Jag hade ingen kamera med mig men Kajsa hade så så fort jag får dem av henne (vilket kan ta ett tag) så blir det inga från igår. Men ikväll kommer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0