We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.

Skolan idag da. Spelade volleyboll i teamsports och jag ar faktiskt battre nu an for nagra veckor sedan. Kom aven att tanka pa nar jag for upp till Pitea for andra gangen, nu med min familj for att jag skulle sjunga pa PDOL och pa kvallen innan eller natt sant sa spelade vi alla volleyboll pa stranden och det var as varmt. Tankte att jag bara skulle beratta det. :D
Har borjat med nya latar i koren nu som vi ska anvanda oss av nar vi tavlar, for tavlingar borjar komma upp snart. 

I fotoklassen sa gick Heather, jag och Ali ut for att fota lite och vi skulle fora emotions. Typ glad, ledsen  osv. fast vi fick inte fota manniskor utan det skulle vara saker. Det var asasvart sa vi gick och tittade in i allas bilar och tittade om vi hittade nagot roligt. Vi hittade en scream mask och en tjejs bil var franaste ever! Hon hade storsta utrymmet mellan framsatena och baksatena och baksatena hade hon klatt i rosa och sedan en massa filtar och kuddar och pa "golvet" lag en rosa matta och hon hade en sadan dar kul/puff sack. Pa "vaggarna" hangde en massa bilder. XD haha! Riktigt pimp my ride style!

Har inte gjort sa mkt sedan jag kom hem. Blir vall middag snart. Eller snart och snart. Har ater vi runt 7 varje kvall och klockan ar bara halv 6.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0