term 3

Vi hade ingen skola i Mandags eller Tisdags sa vi borjade pa Onsdagen.
Nya klasser nu med. Sa nu har jag Teater, Matte, Kor och Engelska. Jag vet att det inte later sakskillt roligt med engelska och matte, men jag gillar matte skarpt och min engelska klass ar jatte interesent for det ar om the Holocaust, fast det ar en engelska klasss. Det ar bara det att den har ett specifikt "amne", eller hur man ska forklara. Och en sak vi maste gora i den klassen ar att: Forsta dagen i den klassen sa skulle vi titta runt om i klasssrummet och titta pa nagon som vi tyckte att vi var lite halvradda for, om ni fattar. Inte radd, radd! Sedan sa sa laraen att nagon gang under helgen sa skulle vi bestall traff med denna person som vi parat ihop oss med och ga ut och ata, ta en fika. eller nagot och lara kanna varandra. I 1 timme. Sa jag ska ga ut med en tjej som heter Sammy. HAHAHA! KOnstigt, jag vet da rakt inte vad detta har med engelska  eller the holocaust att gora men jag far sakert svar snart.

I gar i min teater klass sa visade lararen runt oss i alla teater delar av skolan och skolans teater saker (aalt) har ett varde av 9 milljoner dollar!!!! OMG! Sindy ar btw i den klassen med mig. Vi fick ga i taket och sa, Skoj!

Jag kanner mig vardelos pa matte nu! Avancerad Algebra, eller som vi sager i klassen, Super algebra. Alla verkar ha sa latt for det, swish, swish, swish sa ar hela deras papper klara och jag sitter pa 5:de fragan. Pappa Hjalp!
Vi hade aven ett prov idag och vi hade inte ens fatt vara bocker annu. Fick dom efter provet idag. 

Och jag ska aven (okej detta blir konstigt) Auditionera?  Engelska nu i huvudet sa svenskan ar koko! Sa det blir engelska AUDITION!
Men jag tror inte att jag ska ga for nagon prat roll utan for en i koren.
Take heart, no danger lowers, take any heart but ours, take heart, no danger lowers, take any heart but mine....

Idag sa ska vi hamta upp Christian pa flygplatsen efter hans resa med skolan till Washington D.C, bla for att ga och se the inauguration.

Nu har jag inge mer att saga. Kanske kommer ikvall. Eller inte eftersom att det ar helg!!!


Mina och Sindys fotter ovanfor varat klassrum.


Vara fotter ovanfor the auditorium.


Matte plugg!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

"...gillar matte skarpt ..."

hakan rammlar ner till knäna



Roger that, skicka lite "Super algebra" du så ska vi nog fixa det ...



Du kan börja med att kolla här, http://susning.nu/Algebra

Sedan har du runda slängar 26 000 000 träffar på "algerbra" på Google att kolla på ... ;-)



Welcome to the jungle ...

2009-01-24 @ 20:43:32
Postat av: sanna

audition heter audition på svenska med :)

2009-01-26 @ 09:19:16
Postat av: carro lindén

asså jag skulle inte ens klara den enklaste matten som fanns. eftersom det är på engelska :p

2009-01-27 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0