tisdag 13 januari

skolan som vanligt idag då fast på team sports så skulle vi bada fast jag hade glömt badkläder. Vi var inte den enda klassen som badade så vi alla gick in där poolen är. Alla satte sig på sidan och Brendan (läraren min) gick och prickade av. Ingen tjej i min klass skulle bada fast Hadlee ville och då gick vi och frågade om man fick bada i sina idrottskläder och det fick vi så vi gick till vårat omklädingsrum och jag satte på mig shorts, sport bh och en vit t-shirt. Sedan gick vi tillbaka till poolen och vi badade. Hade väldigt roligt faktiskt. Fast jag hade ju ingen handduk med mig och jag var inte så smart att ta med mig mina kläder till poolomklädningsrummet så jag fick gå blöt genom korridoren. Vi hade inte kör utan showchoir skulle träna inför deras uppträdande ikväll och vi andra tittade på. När jag kom hem så tranade jag inför mitt prov i us history som vi har imorgon sedan kl 7 så tittade jag och Christoph på American Idol. HAHAHA vad vi skrattade! En tjej kom in i bara en bikini och Simon (den brittiska jurymedlemen) bara glodde. HAHA! Och hon var faktiskt bra fast tjej juryn gillade inte henne. Ja iår är det en till tjej i juryn. En annan svart kille hade världens basröst. Alltså det var helt otroligt! Har aldrig hört nagot liknande förut. Det var verkligen BAS!

Gick och tvättade ansiktet och släppte ut håret för jag hade haft den i en knut och det var skit lockigt!

Gick och la mig runt 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0