tandkramstub?

Hade teater idag. Jag skulle visa att jag var i en tandkramstub, fast jag fick inte "borsta tanderna" eller prata!
Det var iallafall skoj!

Hela dagen har jag gatt omkring med ont i magen pga att dom skulle posta resultaten fran the audition fran igar efter skolan. Matte lektionen var samst! Bara krongel problem som inte gar att losa!

Sedan lunch. At "ostpinnar" BLAAA!!! Satte sig som en degklump i magen efterat. Borjar bli som min syster, som inte gillar ost. Dom har verkligen ost pa ALLT har! Och ost passar inte pa allt!

Sedan var det choir och vi kampar vidare med varan "O magnum" komplicerad lat ma jag saga. Allt fran takten, noterna (laga eller hoga) och uttalen. (tror att det ar italienska eller nagot sant sprak). Det ska inte var che utan che! VA? Ingen skillnad ju!

I Lit. Holocaust (eng) sa pratade vi om kapitlet som vi skulle ha last i boken night tills idag (som jag laste for langt i).

Sedan efter den lektionen sa gick jag och motte upp henne och vi gick och kollade vilka som hade fatt roller. Tror ni att jag kom med i musikalen? (Kommentera innan ni laser vidare!!!)





Jag gick upp bland allt annat folk som stod och trangdes och skulle se om dom fick en roll. Horde och sag bade glada och ledsna manniskor! Jag laste igenom lista 2 ganger men tillslut sa insag jag att jag inte hade fatt en roll. Bajs!!! Istallet ar jag crew sa jag ska gora make-up. Fun fun... NOT! Inte for tillfallet iallafall!

Gick till matte hjalpen och han som hade den at 1000 ganger battre att forklara en Mr. Moser! (las med skrynklad nasa).
Sedan for jag hem. Sitter nu har och svarar pa ett mail fran pappa. Tanka sig att det var 1 manad sedan jag pratade med honom over telefon. Kanns inte som det.
Ska till krykan ikvall och se pa nagon film. Sag ju forsta "kapitlet" forra Onsdagen. Seedan blir det matte resten av kvallen.


Kommentarer
Postat av: Jessica Hallén

jasså, lät inte kul;o kläder är ju roligt =) tråkigt att du inte fick någon roll också.. men en sak är bra och det är att du kommer hem snart:D

2009-01-29 @ 00:14:05
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: Paps

Osis! Men man kan ju inte vinna alla matcher ...



/Paps

2009-01-29 @ 09:33:21
Postat av: Anonym

haha jag vill veta hur du gjorde "tandkrämstuben" xD



synd att du inte kom med men att jobba backstage kan ju vara "lika" roligt kanske, om du förtår vad jag menar.

2009-01-31 @ 13:12:11
Postat av: carro lindén

den utan namn var från mig :)

2009-01-31 @ 13:12:50
Postat av: Kajsa

Ja, jag tror du kom med!:D

2009-02-01 @ 00:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0