slumdog millionaire


Pa teatern idag sa tittade vi forst pa "whos line is it anyway" HAHA!!!! XD
Sedan blev vi uppdelade i grupper och vi skulle spela en liten teater for dom andra grupperna. Men vi fick som ett amne. Vi skulle vli instangda i ett skjul.
Sa vi var sma pojkar som gick i skogen och traffade Michael Jackson, en av oss spearkade honom mellan benen sa han skrek jatte hogt och ljust (sa som Michael gor) sa vi blev radda och sprang in i ett skjul och blev inlasta. Fast dar inne var Freddie Kruger. Sa vi ringde polisen fast han var lat och gick och kopte munkar istallet och sedan kom han men rakade trassla till det sa Batman kom istallet och raddade oss. Gud va daligt! HAHA!

Sedan hade jag ett matteprov, gick vall hyffsat. Det ar sa svart nag man inte fatatr vad dom fragar efter. Aja, satt langst av alla med det iallafall.  Sedan lunch. Uscha! Inge gott langre. Samma sak varje dag. Idag blev det flingor! 

Sedan kor fast showchoir hade hela block'et sa hana och jag satt och gjorde Mrs. Cottons saker som hon bad oss gora igar. Jag skulle lasa namn av alla i de olika korerna. HAHA, en del har sa komstiga namn. Supersvart att uttala. Nu fattar jag att ingen kan saga Persson ordentligt. 

Sedan sa hade varan larare i Lit. Holocaust tagit ledigt for han hade haft varldens samsta dag i forrgar (fick reda pa att hans tjej dumpat honom, fast det kan ju ocksa vara nagot annat). Sa vi hade en vikarie. Forst sa diskuterade vi Night med en van och sedan sa tittade vi nar Elie Wiesel (han som skrev Night) for med Oprah till Auschwitz. For er som inte vet sa ar Elie Wiesel en utav overlevarna fran the holocaust (nar Hitler nastan utplanade judarna). Och han har skrivit 48 bocker. Och just nu laser vi en utav dom. 

Sedan sa gick jag och motte upp Sindy och jag for hem med henne. Ashley tog oss till Southpointe dar vi spenderade kvallen. Vi shoppade lite har och dar. Sedan runt kvart i 7 gick vi till Panera och at middag. Chicken bacon dijon macka. Gott! Fast vi skulle ga pa bio runt 7 sa Sindy sprang over till bion och kopte biljetter och kom sedan tillbaka. Vi at och Sindy sa att filmen borjade 19;10 sa vihade lite tid att springa och kopa saker vi sett pa Sheelds. Jag kopte en svart flees jacka. Sedan sa testade Sindy en massa bikinis sa tiden rann ivag. Hon kopte inte bikinin pa Scheelds sa vi sprang till Buckle och dar testade hon ett par shorts med och klockan var da ca 20 over 7. Hon kopte en bikini dar. Sedan sa sprang vi till bion och markte att filmen borjade redan kl 7 sa vi gick snabbt in och tog de narmaste lediga platserna eftersom att det redan var typ fullt. Fast precis nar vi kom sa borjade filmen sa vi hade inte missat nagonting. Filmen var super bra! Om en kille som axte upp i slummen med sin bror och som sedan vann 20 miljoner indiska pengar pa "vem vill bli miljonar". Och alla fragor dom fragade hade han svar pa for han hade fatt svar pa dom under hans liv. Svart att forklara. Se den iallafall! Fast den kanske inte har kommit till Sverige an. Men nar den gor det. Se den! 
I slutet av filmen dansade dom en indisk dans och move'sen var roliga. Sa jag och Sindy satt dar i biostolarna och harmade dom. HAHA! Och en kille, stackarn. Mitt i filmen sa gick han och kopte popcorn och han kommer tillbaka och tappar popcorn pasen och allt kommer pa en annan man och pa golvet. Fast lite roligt var det faktiskt.
Efter filmen gick vi tillbaka till Panera och vantade pa att Ashley skulle komm och hamrta oss och hon kom och kjutsade hem mig. 
Forsokte skriva igar fast det gick inte. Bilderna ville inte laddas upp. 



Jag kopte aven flippflopps pa Old Navy for det var 2 for $5 sa Sindy och jag tog varsitt par.




  


Kommentarer
Postat av: Irma

snyggt linne;P

2009-02-01 @ 00:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0