Inauguration



like Barack Obama say yeah its time for a change (Three 6 Mafia - Lolli Lolli)


God morgon, god morgon. Hor faglar sjunga glatt, god morgon, god morgon.......!
Sa jag ar ansam hemma nu. Christoph for hem igar, eller inte hem utan han och hans foraldrar ar i NY. Christian ar i D.C for att se the inauguration (nar Obama svar in att bli USA's nasta president) Och det kanske ar dags for Bush att avga eftersom att han tydligen har spenderat ca $1.3 trillion (eller nagot i dom svangarna) under hans ar som President.

Jag ska da se det pa tv. Aven fast jag inte vet riktigt vilken tid det borjar.


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

här hemma började den klockan 5 tror jag...

Bush suger!! BUU

2009-01-20 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0