I'm like a firecracker. I make it hot

Fotografering idag med koren. Enskillda och grupp. Laddar upp en bild pa dem sa fort jag far dem. Medans vi satt och vantade pa att gruppbilden skulle tas sa larde Amanda mig lite slang.
What's shaking? Oh, snap. Whats poppin'?

Satt nyss och gjorde om hela bloggen fast sedan sa hakade datorn uppsig sa inget blev sparat sa jag gick gora om allt.

Ikvall ar det Southwest tjej basket match fast jag ska inte ga. Orkar inte och det ar inte lika roligt nar det ar tjejer och + att jag har laxa. 


There's only two types of people in the world
The ones that entertain, and the ones that observe
Well baby, I'm a put on a show kind of girl
Don't like the backseat, gotta be first

I'm like the ringleader,
I call the shots
I'm like a firecracker,
I make it hot

When I put on a show,
I feel the adrenaline moving through my veins,
Spotlight on me and I'm ready to break

I'm like a performer,
The dance floor is my stage
Better be ready,
Hope that you feel the same

All eyes on me in the center of the ring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0