fredag 16 januari

Slutprov i kören (fast där hade vi inge prov). Jag och Ashley for till Super Saver för att köpa munkar till Chamber kören för en tjej där tar examen tidigare så det var typ hennes sista dag eller nått. Bara chamber fick munkar men även jag och Hana för att vi har varit så duktiga lärar-assistenter. Sedan hade jag slutprov i beginner photography. Det var hur svårt som helst! Kl halv 12 kom Mrs. Finkhouse och hämtade mig (jag var klar med provet) och vi gick till the counseling center för att träffa den nya utbytesstudenten från Tyskland. Hennes namn är Imke. Vet inte riktigt hur man uttalar men jag lär mig väll. Ashley visade henne runt skolan lite och jag hängde på. Christoph behövde fixa några papper och Christian fick spader när han inte visste vart vi var när vi skulle hem.Sedan när vi alla var klara och redo att åka hem så frågar Christian mig om jag vill åka och bowla på kvällen som en överraskning för Christoph. Nej nästan skrek jag, Nu var jag förbannad. Skulle Susan låta dom gå och bowla fast inte låta mig gå på Sindys födelsedags fest? Vi kom hem och jag åt lunch (eftersom det var slutprov hela dagen och vi slutade 12.15). Fast Susan ändrade sig och sa att jag kunde gå på Sindys fest om jag hade skjuts dit och hem. Jippi!!! Gjorde inte så mkt under eftermiddagen. Satt mest vid datorn och så. Runt kvart över 5 så kom Ashley, Sindy och Katrina och hämtade mig. Vi for och hämtade Imke och sedan for vi till Ashleys mor/far-föraldrars hus. När vi var på väg dit så fick Ashley ett telefonsamtal och det var från pizza gubben som sa att han var utanför huset nu och undrade vart vi var. HAHAH! Vi sa att vi var där om ca 2 sekunder. Kvällen var superrolig! Det var Ashley, Sindy, Katrina, Imke, Erik (Joakim), en kille från Frankrike, en kille från Brasilien, en tjej från Bracilien, en tjej från Bulgarien, Ali (Sindys nästa värdsyster, hon måste ju ha 4 loika famoljer under detta år), Ashleys föräldrar och syskon (dom höll koll så att vi inte rev stället) och tjejen från Belgien (hon som var med oss på homecoming). Vi åt först en massa snacks typ chips, dricka, salas m.m. Sedan blev det pizza från Papa Johns fast det var inte särskillt gott så jag åt bara en slice.Sedan så öppnade Sindy alla sina presenter. Hon fick mest smycken. Jag filmade med min kamera. (Fast ljudet försvann när jag somade in och jag måste lista ut hur jag kan spela upp filmerna någonstans, tstade att skicka en till dig pappa men den var för stor så det gick inte). Sedan var det dags för tårtan och alla fick sjunga ja må hon leva på sitt eget språk först (filmade även det). När det var dags för Erik och mig på svenska så börjar Erik fel så det blev lite knas men sedan så löste det sig. När Sindy skulle blåsa ut ljusen på tårtan så ville dom inte slockna utan dom typ slocknade men sedan så tändes dom igen. Det var asaroligt, gud vad vi skrattade åt det. Till slut så slängde vi alla ljusen i en mugg med vatten i. Tårtan var supergod! Sean gick vi ner i källaren och pratade och så och några spelade foseball och andra spelade pingis. Sedan så spelade alla ett spel (kommer inte ihåg vad det hette) fast det övergick i charader. Vi alla skrev någonting på en lapp sedan drog du en lapp och du måste göra vad som står på lappen. Jag skrev Mickael Jackson och jag fick vara en staty. Det var inte särskillt ansträngande. Susan hade sagt att jag måste vara hemma kl 11 medans alla andra skulle sova över (inte killarna och Imke) så Ashley mamma skjutsade hem mig och Imke runt halv 11-11. När jag kom hem så var dom inte ens hemma (dom var och plockade upp Christophs föräldrar på flygplatsen). När Bergs kom hem så gick jag och la mig (alltså så träffade jag inte Christophs föräldrar på kvällen för dom hade åkt till hotellet).

sms fran Sindy!
Sindy visar hur tjejerna pa Southwest dansartartaalla


Kommentarer
Postat av: caroline lindén

GUD VAD GLAD JAG BLEV ATT DU HADE SKRIVIT SÅ MYCKET!!!!!! fortsätt så, you go girl! ;D

2009-01-20 @ 10:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0