Florida dag 5 Animal Kingdom & Hollywood studios

Sista dagen så var vi först till Animal Kingdom. Där så åkte vi karuseller, en som heter expedition Everest. En berg och dalbana som går riktigt högt. Sedan på en som liknar colorado (om ni någonsin har varit på Liseberg) men sitter iallafall i en runt gummibåt som går genom en bana och det skvätter vatten hela tiden. Jag, Susan, Christian och Christoph åkte den och vi kom til ett vattenfall och Susan var den som hade ryggen neråt (om ni fattar), hon var först ner och hon blev dyngsur! Jag kan fortfarande se minen hennes. Jag kunde inte sluta skratta. Och vi for på ett safari genom Africa där vi fick se riktiga Afrikanska djur. Vi var inte där särskillt länge för sen for vi till Hollywood studios. Där gick vi först till rock and rollercoaster. Det skulle förestalla som att vi for jättesnabbt till en Aerosmith konsert. Dom spelade bara Aerosmith låtar och karusellen var den roligaste jag någonsin åkt. Den hade loper och sånt! + den gick supersnabbt! Vi gick i singel rider kön for det går 100 ggr snabbare så jag hamnade brevid en kille och hans pappa och lillebror satt bakom och jag hör att dom pratar med varann och gissa vilket språk dom pratar? Svenska! Haha... Efter att ha åkt rock end rollercoaster ca 1000 ggr så gick vi till tower of terror. Typ frittfall. Fast vi satt i en hiss och som släppte. Chistian skrek mest!!!! Vi gick sedan för att kolla på Indian Jones stunt show. Det var riktigt fränt och han som gjorde alla stunts är han som gör alla stunts i filmerna för Harrison Ford. Dom hade eld och hoppade på rörande flygplan och mkt slagsmål. Direkt efter det så var vi till en annan stunt show där dom gjorde stuntsen med bilar. Det var ännu grymmare! Hoppade genom eld och över vatten och så. Vi for i en "karusell" genom de bästa filmerna i historien bland annat Casablanca, Alien, trollkarlen från Oz och många mer. Och det var som att vi var inne i själva filmen. Alien kom ut mot oss. HAHA!!!



Kommentarer
Postat av: carro lindén

kan du inte ta kort på familjen? jag har ingen aning om hur mamman och pappan ser ut :)



TIMON <3333333 xD

2009-01-21 @ 12:30:09
Postat av: sabina

fy vad kul de såg ut :D

hoppas du har de bra där borta :)

2009-01-21 @ 19:38:35
Postat av: Therese

Vilka härliga bilder :)

2009-01-28 @ 16:53:03
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0