Djungelvral

Vad ar felet pa Amerikaner. Dom tycker inte om salt pa godiset. :O
Jag tog med mig godiset som jag fick av Bole i jul (det som var kvar) och bjod alla i min fotoklass pa djungelvral och alla spottade ut den. Fast oj vad jag skrattade dock for deras ansiktsuttryck var so funny! XD

Sedan idag sa bjod jag Mr. Albrech (stavning), min U.S history larare och han holl pa spy! hahahaha! 

Sedan i TA fick Hana och Mr Dyrland och bada avskydde det. Aven Erin och en till kille jag inte vet namnet pa. 

Fast oj vad jag har skrattat idag! XD

 mumsfillibabba!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

djungelvrål som är så gott?!

2009-01-10 @ 19:50:18
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0