Bride Wars

Sa Christian, Alan och jag for till Chilis och at. Jag tog en grillad kyckling macka fast nar den  kom ut sa var det en hamburgare. Eller kyckling mellan tva hamburgebrod och den var typ 2 meter hog sa den var omojlig att ata.
Sedan kanske runt halv 9 var vi klar sa vi for och slappte av Christian pa basket traning och sedan sa skjutsade Alan mig till bion. Traffade Sindy och Ashley dar och vi gick och kopte biljetter. Det ar sa mkt billigare att ga pa bio har. JAg betalar ca 50 spann. Oavsett film. Sedan gick vi och kopte snacks. Det blev en slush och cookie dough doppad i choklad for mig. Mumma. Sedan satt vi utanfor inngangen ett tag for vi visste inte om man fick ga in for det star ju vanligtvis en vakt och tar biljetten men det stod ingen dar sa efter ett tag sa gick vi in.
Det var endast 5 killar som tittade pa filme. (JA, jag raknade). HAHA! resten tjejer (of course). HAHA som pa sporthallen hemma i stan dar det star "omkladning damer och herrar" och en pil pekar i en riktning. Vilka sa ga at andra hallet da?

Filmen var kanon! Rolig! Fast lite tragisk pa slutet.
Nar kl var ca halv 12 var filmen slut sa Ashley skjutsade hem mig och jag gick och la mig.




Ashley och Sindy. Snow!!!! Det borjade namligen snoa pa eftermiddagen och sedan dess har vi haft vitt pa backen.

Kommentarer
Postat av: Marris

"den var typ 2 meter hög". Vilken macka...den vill jag se...hoppas du tog kort på den...;.)!!!!

2009-01-18 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0