Audition

(tisdag)
Sa Susan och jag for och hamtade upp Sindy och vi for till skolan. Da sa fick jag fylla i lite papper och sedan sa gick jag in i "the auditorium" och dar pratade Mr. Bob lite. Sedan gick killarna ivag for att gora dans audition. Vi tjejer som skulle prova for koren fick ga upp pa scen och vi sjong forst igenom sangen 1 gang tillsammans sedan sa fick vi sjunga en och en. Jag var hest efter passet med fotbollen.

Nar vi alla var klara sa gick vi ovh satte oss i korridoren och vantade pa att fa gora vara dans auditions.  Vi hade inte sa komplicerade steg sa det gick hyffsat. Anda misstaget var att man skulle skriva sin langd och jag skrev i cm men jag rakade satta en punkt sa jag skrev 1.76 cm. (Irma, ja 1.76 ar jag nog.) Men han forstod att jag klantat till det.

Sedan for jag hem och at middag. Aven fast kl var 20 i 9. Gjorde laxan (laste dock lite for langt i boken Night).
Sedan blev det sova fast jag har sov ingenting, vaknade 1 miljard ganger och var nervos for att veta om jag fatt en roll eller inte.

Fast det ar nog sant att om jag inte hade gatt sa skulle jag nog ha angrat mig. Det var inte sa farligt!


Kommentarer
Postat av: Irma

aldrig att du bara är 1.75 :O jag kan knappast vara längre än dig. det tror jag inte förrän jag ser det!

2009-02-01 @ 00:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0